duminică, 10 iulie 2011

"SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN"

Lucian Bute: Sunt foarte emotionat, nu pot exprima in cuvinte ce am simtit in aceasta seara

de Adrian Ilincescu HotNews.ro


Lucian Bute
Foto: HotNews.ro
Dupa patru ani, visul lui Lucian Bute s-a indeplinit: si-a aparat titlul de campion mondial IBF, categoria supermijlocie, in fata compatriotilor sai. "Sunt sportiv de 15 ani, dar in aceasta seara nu m-am simtit niciodata. Nu pot exprima in cuvinte, sunt foarte emotionat. Sunt mandru ca sunt roman si ca am facut o tara fericita, va iubesc!", a precizat, cu lacrimi in ochi, cel supranumit "Mister KO". 

"Sunt sportiv de 15 ani, dar ca in aceasta seara nu m-am simtit niciodata. A fost un sentiment foarte placut, sunt mandru ca sunt roman si ca am facut o Romanie fericita. Nu pot exprima in cuvinte ce am simtit in aceasta seara, sunt foarte emotionat. E pentru prima data cand mama si surorile au fost langa mine, toata familia. A fost senzational, va multumesc mult!

Am asteptat acest moment de patru ani, iar acum s-a intamplat. Urmeaza unificarea centurilor, la anul voi veni in Romania cu doua centuri, va promit. A fost un adversar dificil, a avut strategie, dar a functionat din plin stanga. Nu am fortat acest KO, nu m-am asteptat ca lovitura sa iasa atat de bine. Decat sa planga mama, mai bine sa planga mama lui. Imi pare rau pentru el, dar acesta este sportul. 9 iulie va ramane o zi unica pentru mine, am castigat in fata romanilor mei" - Lucian Bute imediat dupa partida cu Jean Paul Mendy (protv).

Vrea sa mai boxeze in Romania
"Vin cu mare drag daca se va mai putea organiza un eveniment la fel de mare ca acesta. In aceasta seara (nr. sambata) Romania a fost "capitala" boxului mondial, ar trebui sa fim mandri de acest lucru".

Manusile vor ajunge la primul antrenor


"Vreau sa ii multumesc primului meu antrenor, Felix Paun. Ii voi darui manusile cu care am boxat in aceasta seara (nr sambata). Si datorita dansului sunt aici, dansul mi-a pus manusile in maini pentru prima oara", a precizat Lucian Bute la conferinta de presa.


Lucian Bute, cariera de la profesionisti - Cum a trecut de la "Frumuselul" la "Mister KO"

Lucian Bute
Foto: AGERPRES
A debutat in boxul profesionist impotriva lui Robert Muhammad (USA), in data de 22 noiembrie 2003, iar de atunci a bifat 29 de victorii din tot atatea dispute. Lucian Bute a castigat titlul mondial IBF, categoria supermijlocie, in disputa cu Alejandro Berrio (Columbia), iar de la acel moment si-a aparat cu succes centura de sapte ori. Daca impotriva lui Berrio a avut o bursa de 200.000 de dolari, la ultimul meci (cel cu Jean Paul Mendy) "Mister KO" a primit doua milioane de dolari.

La penultima partida, Bute a avut o bursa de doua milioane de dolari impotriva lui Brian Magee. Pretul biletelor la "Centre Bell" din Montreal a fost cuprins intre 60 si 500 de dolari bucata. Demn de mentionat este faptul ca au fost aproximativ 20.000 de spectatori.

La confruntarea cu Mendy organizatorii au pus in vanzare aproximativ 10.000 de bilete (la Romexpo), pretul acestora fiind cuprins intre 70 si 600 de lei.

Odata cu trecerea la profesionisti, romanul nascut la Pechea a fost supranumit "Frumuselul", Bute aratand mai mult a fotomodel decat a boxer. Dupa ce numarul victoriilor inainte de limita a crescut simtitor, pugilistul a primit un alt nume de scena, cu care este cunoscut si in ziua de astazi: "Mister KO".

LUCIAN BUTE, incasari in perioada 2007-2009vs Alexandro Berrio 200.000 $
vs William Joppy 700.000 $
vs Librado Andrade 700.000 $
vs Fulgencio Zuniga 500.000 $

LUCIAN BUTE, incasari in perioada 2009-2011

vs Librado Andrade 908.000 $
vs Edison Miranda 700.000 $
vs Jesse Brinkley 1.000.000 $
vs Brian Magee 2.000.000 $
vs Jean Paul Mendy 2.000.000 $

Lucian Bute, cariera la profesionisti:

vs Robert Muhammad (USA), KO tehnic
vs Darin Johnson (USA), KO tehnic
vs Jean Pascal (CAN), KO
vs Zane Marks (USA), KO tehnic
Tyler Hughes (USA), KO tehnic
vs Rico Cason (USA), KO tehnic
vs Willard Lewis (CAN), KO tehnic
vs Norma Jonhson (USA), KO tehnic
vs Dingaan Thobela (RSA), KO tehnic
vs Carl Handy (CAN), KO tehnic
vs Christian Cruz (USA), KO tehnic
vs Donny McCrary  (USA), KO tehnic
vs Jose Spearman (USA), KO tehnic
vs Kabary Salem (EGI), KO tehnic
vs Donnell Wiggins  (USA), KO
vs Andre Thysse (RSA), decizie unanima
vs Lolenga Mock (DAN), decizie unanima
vs James Obede (GAN), KO tehnic
vs Sergey Tatevosyan (RUS), decizie unanima
vs Sakio Bika (CAM), decizie unanima
vs Alejandro Berro (COL), KO tehnic (a castigat centura IBF, categoria supermijlocie)
vs William Joppy (USA), KO tehnic
vs Librado Andrade (MEX), decizie unanima
vs Fulgencio Zuniga (COL), KO tehnic
vs Librado Andrade (MEX), KO
vs Edison Miranda (COL), KO tehnic
vs Jesse Brinkley (USA), KO
vs Brian Magee (IRL), KO tehnic.
vs Jean Paul Mendy (FRA), KO.

Va recomand sa vizitati si portalul reghinenilor.Accesati http://www.reghinonline.aaz.ro/

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu